Monday, March 8, 2010

Naistepäevavahetuse kingitus


Mina ise sain paki Maritilt ja see oli väga lahe pakk! Seal oli ilus kaart, kommikarp, lilleseemneid (lahe et just need päevalilled seal pakis olid! Polegi neid varem kasvatanud) , üks nagi (lastetuppa), niiti, paela ja punased sokid minu väikesele tütrele. (Oligi vaja, sest ühed läksid just katki ja teised kadusid ära) ja fimost lilled.


Nende lillekeste otstarve on alles tuvastamisel. Kapsa sisse?


Okei, okei, tean, need on tikuvõileiva sisse!

Ma juba eelmine aasta plaanisin teha miskit roosat ja pitsidega aga tookord olid pakisaaja eelistused tiba teised, nii et jäi ära. See-eest kui tänavuse pakisaaja blogi lugema hakkasin, rõõmustasin! No nüüd saan oma roosad ja pitsid ära teha.
Selline ta siis on: roosa ja pitsiline ja masintikandiline padjapüür.

4 comments:

ojake said...

Kena padi! Looda siis ,et saajale meeldib!

Köögikata said...

Ohhh, mul kohe kade meel, et mina see saaja polnud. Imeline! Ja Sa oled ikka palju meisterlikumalt neid tehnikaid miksinud.

Anonymous said...

Nii ilus! /Sutsuke/

Ussicke said...

Oi jeever, kus on paki saanud - nii palju vahvaid asju korraga, eriti ägedad on need lilled :) Ja su enda tehtud padi on väga stiilselt naiselik, tõeline naistepäevakingitus!