Saturday, December 6, 2008

Järvamaa rahvarõivad / National clothes Middle of Estonia

Paide naine ja neiu:Ambla naised, neiud: Käistealase muster:Kraenurgal kahh kena oksake tikitud:Ambla tanu:Järva-Jaani käised: (väga juugend, minu meelest, kas pole?)Jälle Ambla käistealase muster:Veel üks Ambla tanu:Pilistvere naine ja tüdruk:Koeru rõivad:See Koeru tanu püüdis kohe eriti mu pilku. Ma ei tea, värvid või mis... Hea näitus. Ja hea, et me sinna ikka jõudsime. Nüüd mul endal kodus kõik vajalikud värvinäidised olemas, ei saa enam öelda, et kuskilt ei leia materjale, et millised need rõivad täpselt on.

3 comments:

Koffikann said...

Nende piltidega meenub, et ka mul mai kuuks isetegija projektiraames, peavad Häädemeeste rahvariided valmis saama.

Anonymous said...

Ah, Sa võtsid suure ettevõtmise ette! Mina ise osalen ka seal projektis aga eelistasin väiksemaid vaheeteappe
Lillekasvataja

Unknown said...

kas rahvariideid saab ka tellida