Wednesday, November 12, 2008

Laisa lohemao tekk / A Lazy Dragon's Blanket

Juba mõnda aega kummitas peas, et tahaks sellist lapitekki teha, kus iga plokk oleks isemoodi. Tänu lapiklubile saabki see asi ometi kord teoks! Küll "laisa lohemao meetodil" st. üks plokk nädalas aga edasiminek seegi! Siit saab teki arengut jälgida: nädala plokk.
Need siis minu valmis plokid. Ja pean ka mainima, et lapiklubi olemasolust on mul väga hea meel sest näiteks ise pole kunagi seda siiruviirulist palkmaja kunagi teinud aga tänu Sutsukesele olen juba ühe ploki võrra targem kui enne olin. 
I start a new quilt. This blanket is like a lazy dragon's blanket because I make allmost only one block during the week. If You like this lazy method to make a quilt You may join with us. Every week someone in our quilters webclub introduce one block. 
Now blocks are very simple yet, but I think they getting complicate (not so simple) soon. If You have questions, ask here. My english is bad but I try. 
Best wishes!

1 comment:

isehakanud lillekasvataja said...

Nojahh, ma teen kõik variandid. Esimene kord oli kolm, Sutsuke pakkus kaks lahendust, Meelil oli üks variant. Nüüd mul jahh, kokku kuus plokki juba. Halturtsik! :)
Aga kui on isemõõdus, mis siis. Tee näiteks väiksematele äär-raam ümber. Või jätagi erinevad, hiljem kui kokku sobitad, teed paar pisikest kuskile vahele; ongi omamoodi pull :)