Friday, November 26, 2010

Mäng ümber maatelgede ja mujal ka


Seekordne fotojahi teema oli mulle lihtne. Sest kogu minu elamine on mängu täis, see piilub akendestki välja:


Nii et raskusi tekkis hoopis sellega, et millist mängu välja valida. Aga juba Ti:a kiitis minu eelmise postituse kommentaarides kangastelgede alust mängu ja see mäng on tõesti vahva! Kuna igaühel pole kangastelgi, et ise ära proovida ja täiskasvanud äkki ei mahuks ka enam neid mänge mängima, siis siin paar pildikest nendest mängudest:


Nad on nüüd krahv Monte Kristod ja on sajaks aastaks vangi pandud. Ei tea, kas pääsevadki välja!
Pääsesid küll sest ema ütles, et kell on üheksa ja aeg on magama minna. See teadmine tekitab vajaduse tagaajamist, kulli, hunti ja mürakarusid mängida.


Hunt sai lapse kätte!


Ja lapsed said hundi kätte!


Ja kui need hundid ja lapsed on lõpuks kokku korjatud, ära pestud ja voodisse kupatatud saan ma istuda kangastelgede taha ja mängida värvimänge:

Need on sellise rahuliku mere sinised triibud, natuke vilgub seal rohelist ka. Need on mereheinad, roostik kalda ääres umbes nagu Haapsalu rand. Suuri kive ei ole, ainult ulpiv vesi rannaroostikuga. Minu mäng.

8 comments:

tegelinski said...

Laste mängud on nii lustakad :)

soodoma ja gomorra said...

see sinine mehike seal aknal on väga armas.
Lapsed niikuinii:)

Linda Järve said...

Tore reportaaž mängudest ja mängimisest.

Eve said...

Armsad kodused mängud :)

Köögikata said...

Imevahva postitus!

TwD said...

Ma ainult ohkan. Ja kiidan väga heaks ja ihaldusväärseks.

Nodsu said...

Vat kui vahvad mängud teil seal ja milline siiras rõõm mängimisest! "Akna-vennike", kes teisi vennikesi lumel jalutab, on hästi lahe; eriti aga meeldivad mulle mängud värvidega kangastelgedel, see tundub minu jaoks selline müstiline ja põnev :).

A.I.V.O. said...

Vajan ühte ruumi, kuhu kangasteljed üles panna, siis ilmselt ma seal taga ka vaipu teen...