Saturday, October 30, 2010

Armastus ...

... on üks tricky business ja teda on siin ilmas päris palju. Igasugu pilte saaks teha. Nii raevukaid kui kurbi, himuraid või roosilisi, õhkama panevaid ja ülevaid. Kui ma selle teema peale mõtlesin (ja oi, ma mõtlesin kaua), siis tuli mulle mu Vanaema meelde ja siis ma nutsin natuke, mis sest, et meelde tulid vaid ilusad ja rõõmsad asjad. Sellised südantsoojendavad mälestused, teate. Tegelikult viskas mu Vanaema tihti mu'ga nalja. See oli tore ja ma harjusin sellega ara ja viskan nüüd ise nalja.
Siin minu tõlgendus armastusest, täpsemini, armastusest kolme apelsini vastu. Nagu isegi näete modelli pilgust: see armastus on tõeline ja hoidku apelsinid oma nahk (koor?) kui see armastus neid tabab!


Armastust võib ka siit leida: link. Ma ütlen, teda on palju!

13 comments:

Ti:a said...

:) eh lahe :) ja milline vallatu nägu!

Köögikata said...

Ära tuli!!!

Kõik muudkui aga jahuvad neist kolmest apelsinist, lõpuks otsustas keegi ikka härjal sarvist ka haarata. :oD

Nägu on mõnusalt ulakas, nagu Su pisipiigal ikka.

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

See on see KAVAL armastus koige magusa vastu

vuuduu said...

Ai-vai! see postitus meeldib mulle yliväga!
Lase aga samamoodu edassi!

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Aitahh!
Hea teema on. Huvitav on lugeda erinevaid nagemusi armastusest.

Larko said...

Ma olin kindel, et keegi peab need kuulsad kolm apelsiini ka saagiks tooma, kuid seda lisaväärtust ei arvestanud, mis lapse näost paistab.

Anonymous said...

Armastus kolme apelsini vastu .. jebedi jee! See on hea .. see on kohe väga hea .. idee töötab mis ragiseb ..

tegelinski said...

Hea ju, kui kohe omast käest võtta - nii armastus kui 3 apelsini ;)

Eve said...

Väga tore! :)
Armastasin omal ajal Amastust kolme apelsiini vastu (ja neid näitlejaid kah) nii palju, et käisin Ugalas kohe mitu korda vaatamas :))

A.I.V.O. said...

Ega need apelsinid ometi hapud olnud?
8)

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Ei, need olid perfektsed!

ÖöHulkur said...

Ohjah... Millegipärast tuletas tuu pilt miilde, et pole ammu piljardit mängind.

Morgie said...

Armastus kolme apelsini vastu, teadagi. Trufaldino!