Friday, March 10, 2017

Exploding Box.Little Familiy Photo Album.


Mul oli juba ei tea mis ajast kapis pisike pakike vanu väikeseid must-valgeid fotosid. Albumites nad ei püsinud, pudenesid välja. Ära selliseid asju ei viska. Kuskil kinnises karbis üksteise otsas hoida - ei tundunud ka eriti tore idee. Nii nad seal seisid sahtli põhjas. Nii kaua kuni tulin mõttele kasutada"plahvatava karbi" ideed.




Mini fotoalbum minifotodele. Otse ees poseerib mu vanavanema. See ju eriti eriline foto. Ei teagi, mis aastal see tehtud võis olla.
Kastikese ehitamine ei olnudki keeruline, päris lihtne leiutis. Keeruliseks tegi selle albumikese tegemine just fotode sorteerimine ja ilusti paika panemine. Kohati tundus kõll, et jään sinna igavesti nökerdama.

Väike video ka sellest nn plahvatusest:

4 comments:

mustkaaren said...

Õõrded ja võõrisasjad, kuidas see oligi ;)
Imeline leiutis.

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Imeline jah. Ja see on veel täiustamisel. Tuleb ikka korralikult üles mukkida :)

Rahutu rahmeldaja said...

aga see piltide valimine oli kindlasti ka omaette tore tegevus :) mis tost, et pikaldane

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Oli tore muidugi. Igasugu ammu ununenud mälestused tulid kohinal meelde :) Näiteks ühel fotol ma umbes nelja-aastasena pahandan millegi üle, kollane plastmassist jänes käes. Ülejäänud vaatavad mind nõutute ja nukrate nägudega. See oli mu lemmikjänes. Totaalne kaisu. Aga mingi hetk hakkasid tal jäsemed ja kõrvad küljest ära käima kergelt. Eks ma ise sikutasin ka. Aga jube õnnetu olin, kui jänesel tuli jalg ära ise ja keegi seda tagasi ei saanud. Heh. Olid ajad :D