Tuesday, November 25, 2008

Üks vana tekk / One Old Quilt

Olen siin ikka oma vanu töid arhiveerinud. Ja seda tegevust jätkub mul veel kauaks.
Konkreetselt see tekk on päris mitu aastat vana ja kuulub praegu minu pojale. 
Kahjuks pole mul ühtegi fotot sellest ajast kui tekk veel uhiuus oli, saaks võrrelda, et kui palju ja kuidas see kulumine on siis toimunud. Niipalju ma tean, et see roheline oli totaalselt teine aga muidu on üldpilt üsna sama mis ta alguses oli.
Tegelikult ma oma kodulehel natukene valetan. Seal ma ütlen, et pesen tekke villase programmiga. Tegelikult aga pesen neid sünteetilise pesu programmiga ja tsentrifuugin ka keskmiselt. Lastetekkidega juhtub aeg-ajalt hullemaidki asju, olen kasutanud ka kõikse kõvemat programmi. "Elavad" ilusasti selle üle, pole miskit häda. Noh, võib-olla ainult see, et mõnel tekil hakkavad niidid rebenema aga see on vaid õmbluse pikkuselt. Ja seda pole palju. Niks-naks käsitsi kinni ja tekk "elab" ilusasti jälle edasi.
Tegelikult mulle see tekk meeldib hirmsasti. On selline väga omanäoline. Ja pojale meeldib ka. Meeldis siis kui ta selle sai (oli ta siis üsna väike veel) ja meeldib ka praegu.
This is one old quilt. This quilt is quite old. Unfortunately I dont have photos when this blanket was very new. 

1 comment:

Koduhaldjas said...

see tekk sobib ju oma erinevate plokkidega ka kenasti lohemao teki kategooriasse. kena!