Friday, December 7, 2007

Projektid / Projects 2.part

Esimest osa vaata 7. november. The first part you must look 7.nov.

Minu jaoks on peaaegu lõppenud päkapikuks olemise projekt. Ise olen omatehtud paki posti pannud, jääb oodata vaid
vastukaja. Loodetavasti ikka meeldib pakisaajale. Ma murdsin päris tükk aega pead, et mida teha, et ikka tõesti meeldiks. Kasvõi natukene.
Siin on aga kaks fotot mulle tulnud pakist. Suur aitähh päkapikk Lindenile. Allpool pildil on selline huvitav sall ja
natuke magusat. Sall sobib mulle küll väga hästi. Ja ülemisel pildil on lumehelbed! Ai-ai-ai kui ilusad!
************************
This project is almost finished. I got my package from dwarf today. There are 5 snowflakes, scarf and cookies and chokolate. Very nice gift for me. Thank You, Linden!
Enda tehtud asju ei saa veel üles panna. Eks mõne aja pärast kui kindel, et pakisaajal pakk ikka ilusti käes.

1 comment: